Ubezpieczenia w Lidlu – świętokradztwo czy ciekawy pomysł sprzedażowy?

O poszukiwaniu nowych przestrzeni na sprzedaż ubezpieczeń, badaniach rynkowych, przemianach mentalnych, przełamywaniu barier opowiada Magdalena Marciniak, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu w TU Europa.

Dowiecie się:

  • o dwóch nogach strategii
  • czym charakteryzuje się „dojrzały” bancassurance
  • jak działa B2B2C
  • ile badań trzeba przeprowadzić, zanim wdroży się nowy produkt ubezpieczeniowy
  • jaką polisę można kupić w Lidlu
  • czy Polacy chcą się ubezpieczać w bankomacie
  • jak bardzo kochamy smartfony
  • czy warto kupić polisę jadąc na turnus do Ciechocinka
  • jak wykorzystać uczenie maszynowe przy ubezpieczaniu wyświetlaczy

<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >> | << SUBSKRYBUJ W iTUNES >>
<< SUBSKRYBUJ W ANDROID >>

RBA#05-box