W styczniu 2018 r. poznaliśmy strategię #nowePZU. Jakie plany ma lider rynku wobec multiagentów? Opowiada o tym Łukasz Heinowski, dyrektor Biura Sprzedaży Multiagencyjnej i Brokerskiej PZU SA.

W planie na najbliższe tygodnie i miesiące:

  • uproszczona ścieżka sprzedaży PZU Dom (a potem również PZU Auto)
  • kolejne spotkania Grupy Konsultacyjnej
  • produkty życiowe i zdrowotne w ofercie multi
  • Pulpit Agenta – czyli nowa, przyjazna twarz Everesta
  • aplikacja do szybkiego robienia zdjęć uszkodzonego pojazdu
  • rozwój grupy na Facebooku
  • dalsza specjalizacja infolinii Zdalnego Wsparcia Agenta
  • co miesiąc spotkania z multiagentami w terenie

W tle oczywiście rentowność, silny akcent na produkty majątkowe, a po stronie PZU więcej uproszczeń i jeszcze więcej spotkań z multiagentami.

<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >> | << SUBSKRYBUJ W iTUNES >>
<< SUBSKRYBUJ W ANDROID >>

RBA#07-box.png