Jak wciągnąć organizację do innowacyjnego spisku? Czy warto to robić za wszelką cenę? O innowacjach w AXA opowiada Maciej Stanisław Szczurek, dyrektor Biura Rozwoju Biznesu, który wraz z zespołem poszukuje nowych rozwiązań dla starych problemów.

  • Jak robot może pomóc w likwidacji szkód?
  • Co ma wspólnego pogoda z samochodem zastępczym?
  • Czy roboty są inteligentne?
  • Dlaczego Szwajcarzy nie chcieli telematyki ani zniżek za bezpieczną jazdę?
  • Jak sprzedawać ubezpieczenia użytkownikom BlaBlaCar?
  • Co zaawansowana analityka danych może zaoferować branży ubezpieczeniowej?
  • Jak zmieniają się ryzyka, a z nimi – ubezpieczenia?
  • Czy każdy klient chce być „nowocześnie” obsłużony?

 

<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >> | << SUBSKRYBUJ W iTUNES >>
<< SUBSKRYBUJ W ANDROID >>

#12-box