<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >>

1 października 2018 r. wchodzi w życie nowa Ustawa o dystrybucji ubezpieczeń, nakładająca na dystrybutorów m.in. obowiązek przeprowadzenia analizy potrzeb klienta i zaprezentowania mu całej dostępnej oferty ubezpieczeń. Czy da się to zrobić bez wsparcia technologicznego?

Jedną z największych bolączek pracy pośrednika jest konieczność równoczesnej obsługi wielu systemów sprzedażowych i wpisywanie dokładnie tych samych danych, by uzyskać ofertę. Wszystko to pochłania czas i niepotrzebnie wydłuża proces sprzedaży. Agent zamiast rozmawiać z klientem wciąż stuka w klawiaturę.

Może go tu wspomóc technologia, która pozwala w kilka sekund sczytać dane z dowodu rejestracyjnego i wykorzystać w sposób automatyczny do wykonania kalkulacji w kilku, a nawet kilkunastu towarzystwach, bez konieczności wielokrotnego logowania się i ręcznego uzupełniania formularzy.

O tym, jak transakcyjna porównywarka skraca pracę agenta opowiada Daniel Palak z firmy Comperia.

<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >> | << SUBSKRYBUJ W iTUNES >>
<< SUBSKRYBUJ W ANDROID >> | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY >>

#30-Facebook