<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >>

Usługi oferowane przez Ośrodek Informacji UFG to skarbnica wiedzy o kliencie, pojeździe czy nawet całym rynku. Trzeba tylko umieć z tej wiedzy skorzystać. O tym, jak to zrobić w 36. odcinku podcastu „Rozmowy bez asekuracji” opowiadają Marcin Wójciuk i Przemysław Czapliński z firmy Aspartus.

Wypełnienie bazy ubezpieczeniami komunikacyjnymi od dłuższego czasu jest bliskie 100%. Oznacza to, że prawie każda polisa, szkoda i odszkodowanie są raportowane przez zakłady do Ośrodka Informacji. Przypomnijmy, dane dla OC gromadzone są od 2004, a AC – 2006 r. Liczby są imponujące, samych rekordów polisowych w bazie jest ponad 300 mln!

A jak jest z jakością? Również coraz lepiej. Należy pamiętać, że jakość danych w bazie zależy wyłącznie od higieny przekazywania danych przez zakłady.

Z podcastu dowiecie się:

  • Ile potrafi zniszczyć jeden przecinek
  • Jak skuteczniej wykrywać fraudy
  • Jak sprawdzić, czy dane przesyłane do UFG są poprawne
  • Jak zwiększyć dokładność analizy szkodowości
  • Do czego można wykorzystać program „Broker UFG”?

<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ > | << SUBSKRYBUJ W iTUNES >>
<< SUBSKRYBUJ W ANDROID >> | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY >>

#36-Facebook

Jeszcze więcej o zastosowaniu danych z Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego w artykule „Co skrywa UFG„.