<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >>

Po trzech latach od monumentalnej premiery iHestii w sopockiej Ergo Arenie ubezpieczyciel pokazał kolejną odsłonę swojego systemu sprzedażowo-obsługowego. Nowy panel ERGO 4 pozwala oferować klientom spersonalizowane programy ochronne, ubezpieczenia NNW czy Best Doctors. Matryca umożliwia precyzyjne dobranie właściwego zakresu i sumy ubezpieczenia, która w przypadku polisy życiowej może wynieść nawet 10 mln zł.
Gośćmi podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” są eksperci Ergo Hestii:

  • Sławomir Kamiński, dyrektor zarządzający odpowiedzialny za rozwój produktów życiowych
  • Bartosz Dołkowski, dyrektor Departamentu IT.

Z podcastu dowiecie się:

  • co było najtrudniejsze przy tworzeniu nowego panelu do sprzedaży ubezpieczeń na życie
  • czym iHestia różni się od innych systemów sprzedażowych
  • jak wprowadzenie i Hestii wpłynęło na sprzedaż ubezpieczeń w Ergo Hestii

Dla wielu pośredników, szczególnie tych wyspecjalizowanych w komunikacji i majątku, proces sprzedaży ubezpieczeń na życie był odbierany jako pracochłonny i trudny. Nowe rozwiązanie Ergo Hestii istotnie tą ścieżkę upraszcza, nie rezygnując jednocześnie z wysokiej jakości produktów ubezpieczeniowych, które zapewniają faktyczną ochronę, a nie tylko jej namiastkę. Co ciekawe, sopocki ubezpieczyciel całkowicie wycofał się z produktów inwestycyjnych. – Mamy najwyższą ekspertyzę w ocenie ryzyka ubezpieczeniowego, inwestycje  to zupełnie coś innego. Jesteśmy zdania, że połączenie ochrony z inwestycją wielokrotnie okazało się pomyłką i skutkowało zmniejszeniem zaufania do naszej branży – zauważył Sławomir Kamiński.

<< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >> |<< SUBSKRYBUJ W iTUNES >>
<< SUBSKRYBUJ W ANDROID >> | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY >

RBA#71Twitter