< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >>

Generali uzupełniło swoją ofertę o ubezpieczenie ryzyka wycofania produktu z rynku (CPI). Unikalnym uzupełnieniem tego produktu jest „assistance reputacyjny”, który pozwala ze wsparciem zewnętrznego partnera zarządzić kryzysem wizerunkowym. Produkt został przedstawiony brokerom podczas konferencji w Warszawie 18 czerwca 2019 r. W wydarzeniu wzięło udział kilkudziesięciu brokerów z całego kraju.

Gościem tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego „Rozmowy bez asekuracji” jest Marcin Gołąb, zastępca dyrektora Działu Ubezpieczeń OC w Generali.

Z audycji dowiecie się:

  • czy w branży spożywczej zdarza się sabotaż?
  • co złego może się przydarzyć jabłkom
  • ile może naprawdę kosztować przedsiębiorcę zanieczyszczenie produktu spożywczego
  • czy przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z ryzyka wizerunkowego

< POSŁUCHAJ >> | << POBIERZ >> |<< SUBSKRYBUJ W iTUNES >>
<< SUBSKRYBUJ W ANDROID >> | SUBSKRYBUJ W SPOTIFY >

RBA#74-Twitter.png